20 Kasım 2015 Cuma

Mademki Cemaatin İhanetine Uğradın...


Erdoğan, yandaş kanal ahaber'de cemaatin devlete ihanetini değil, şahsına yaptığı ihaneti önemsediğini itiraf etti.Şimdi herkes o "Şahsi İhanet"i merak ediyor.

ERDOĞAN A HABER’E CEMAAT OPERASYONUNU BÖYLE AÇIKLADI!

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, önceki akşam yandaş ATV – A Haber ortak yayınında soruları yanıtladı. Erdoğan, ’Paralel devlet yapılanması’ operasyonları ve Gülen Cemaati ile ilgili soru üzerine şöyle konuştu: “…Şu anda orada (ABD) bir hukuk bürosu ile hükümet, devlet olarak çok ciddi bir anlaşmamız var. Öyle zannediyorum ki, çok kısa bir zaman içinde neticesini vermeye başlayacak. Attığımız bazı özel adımlar var ki, bu adımlar da onlara çok daha farklı herhalde geleceği yaşatacak. Şunu bir defa çok açık net söylemem lazım. Şahıs olarak onlar beni çok iyi tanıyor ama ben de onları çok iyi tanıyorum. Onlar Tayyip Erdoğan’a ihanetin ettiler, ben onlara ihanet etmiyorum. Ben sadece milletin hakkını onlardan geri alma mücadelesini veriyorum.”  

A HABER’E SANSÜR YAPILMIŞ!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 1 Kasım seçimleri öncesinde seçim yasaklarını deldiği için Yüksek Seçim Kurulu ve Radyo Televizyon Üst Kurulu tarafından A Haber’e 12 yayın cezası verilmesini de şöyle değerlendirdi: “Verilen cezaların hiç birini adil bulmuyorum. Bir defa özel sektörün yazılı veya görsel yayın gruplarına bu manada müdahale edilemez. Neden? Bu benim ürünüm. Ben bunu istediğim gibi satarım, pazarlarım. Devletin televizyonuna eyvallah.  Özel sektöre böyle bir uygulama yapmanın adaletle hiçbir izahı olamaz. Bu düpedüz sansür, karartma.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder