12 Haziran 2015 Cuma

Dzemaili net konuştu: Ayrılmak istiyorum


"Bu sezon sakatlıklar ve yabancı sınırlaması nedeniyle Galatasaray'da fazla forma şansı bulamayan İsviçreli futbolcu Blerim Dzemaili, milli takım kampında geleceği hakkında değerlendirmede bulundu."

İsviçre'nin Liechtenstein'ı 3-0 yendiği karşılaşmada 2 gol atan Dzemaili, ilk kez Galatasaray'dan ayrılmak istediğini açıkladı.

"KULÜBÜMÜ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM"
Dzemaili, Liechtenstein karşılaşması sonrası yaptığı açıklamada, "Bu maç benim için kendimi göstermem açısından çok önemliydi. Birçok teklif alıyorum. Kulübümü değiştirmek istediğimi söyleyebilirim. Koç gelecek sezon için beni düşünmüyor. Önümde uzun bir kariyer var ancak İsviçre'ye dönüş şu an için buna dahil değil. Her şeyden önce ailemle bu durumu konuşmam gerekiyor" ifadelerini kullandı.

Blerim Dzemaili bu sezon Galatasaray formasıyla spor toto süper lig'de sadece 11 karşılaşmada görev yapabildi. Sakatlığı nedeniyle de fazla şans bulamayan İsviçreli oyuncunun 2017 yılına kadar sözleşmesi bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder