3 Temmuz 2015 Cuma

Survivor Bozok’tan Duygu hakkında bomba iddia: ‘Aşık bu bana!’




"Merve Aydın ve Turabi'nin finalist olarak kaldığı Survivor All Star'da yarışmacılar Kıbrıs'ta finalistlerle bir araya geldi. Yüzleşmelerin yapıldığı gecede birbirinden renkli dakikalar yaşanırken Bozok ve Duygu'nun kavgası geceye damga vurdu."

Kıbrıs'ta gerçekleşen programda seyircileri şaşkına çeviren en önemli olay Survivor Bozok ve Duygu'nun kavgası oldu. Survivor All Star’ın 2 Temmuz Perşembe akşamı yayınlanan bölümünde, programın başında tartışmaya başlayan Duygu’nun kendine laf atmasına sinirlenen Bozok, söyledikleriyle herkesi kırdı geçirdi. Bozok, Duygu Çetinkaya'nın agresif davranışlarını "Aşık bu bana!" diye yorumladı. Acun Ilıcalı'nın müdahale etmeye çalıştığı tartışma Duygu'nun programı terk etmesi ile son buldu.

SURVIVOR YÜZLEŞMEDE DUYGU İLE BOZOK KAVGA ETTİ

 
Son on yılın en güçlü Survivor’ının seçileceği Survivor All Star yüzleşme gecesinde Bozok ile Duygu’nun kavgası çok konuşuldu. Survivor All Star ilk haftada Hilmi Cem’den daha az SMS oyu alarak yarışmadan elenen Duygu, Bozok’a karşı söyleyemediklerini yüzleşmede söyledi.
 
Duygu Bozok'a karşı son derece saldırgan bir tutum sergiledi ve üzerine yürümeye çalıştı. Ortamı sakinleştirmeye çalışan Acun, Duygu'ya sakin olması gerektiğini söyledi ve onu yayından çıkardı. Duygu, Bozok ile yaşadığı sert tartışmanın ardından Periscope'te "Şeytan görsün Bozok'un yüzünü" dedi.


http://www.herkulhaber.net/magazin/survivor-bozoktan-duygu-hakkinda-bomba-iddia-asik-bu-bana/6687/
 Survivor Bozok’tan Duygu hakkında bomba iddia: ‘Aşık bu bana!’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder