13 Temmuz 2015 Pazartesi

Fenerbahçe'nin bomba transferi Robin Van Persie İstanbul'a geldi

"Kanarya’nın 8’inci transferi olan yıldız golcüyü havaalanında yüzlerce taraftar çok büyük bir coşkuyla karşıladı. ‘Uçan Hollandalı’ lakaplı Van Persie ilk açıklamasında da umut dağıttı: Umarım atacağım gollerle taraftarları mutlu ederim."

Fenerbahçe, Robin van Persie hayali dün nihayet gerçek oldu. Sarı-Lacivertliler uzun sürdir transferi için çaba sarf ettiği Hollandalı yıldızı dün İstanbul'a getirdi.

Van Persie saat 20.00 sıralarında eşi ve iki çocuğuyla birlikte Sabiha Gökçen Havalimanı Genel Havacılık Terminali'ne geldi. Burada Fenerbahçeli taraftarlar yeni yıldızlarını meşale yakıp marşlarla karşıladı. Boynundaki Fenerbahçe atkısı dikkat çeken Van Persie ise taraftarları eliyle selamlayarak karşılık verdi.

"KUYT'A SORDUM"

Havalimanındaki pasaport kontrolünün ardından FB TV'ye konuşan Van Persie, "Gerçekten kendimi çok iyi hissettim. Ailemle birlikte çok güzel bir uuçuş geçirdik. İstanbul'da olmaktan dolayı çok mutluyum. Fantastik bir taraftarın önüne çıkacak olmamdan dolayı çok mutluyum. Bunun için sabırbızlanıyorum" dedi. Transfer sürecini de anlatan 31 yaşındaki futbolcu, "Dirk Kuyt'la 10 yıldır milli takımla birlikte oynuyoruz. Ona fikirlerini sordum. Bana çok olumlu görüşler bildirdi. Taraftarın büyüklüğünü anlattı. Ben de taraftarların karşısına çıkacağım için çok mutluyum. Umarım onları mutlu ederim" ifadelerini kullandı.

BEŞİKTAŞ YORUMU

Havaalanı çıkışında da binlerce taraftarın yoğun tezahüratlarıyla karşılaşan Robin van Persie, burada kendisine yöneltilen “Beşiktaş da seninle ilgilendi mi” sorusuna “Benim için en önemlisi şu anda Fenerbahçe'de olmam. Türkiye'deki tüm takımlara saygı duyuyorum. Ama şu andan itibaren bu kulübün başarısına odaklandım. Umarım Fenerbahçe taraftarını atacağım golerle mutlu ederim" dedi. Fernandao, Şener, Kjaer, Abdoulaye, Ribeiro, Josef de Souza ve Nani'nin ardından Kanarya'nın bu sezonki 8'inci transferi olan Van Persie bugün 10.00'da sağlık kontrolünden geçirilecek.

UÇAN TARAFTAR

Van Per­si­e’nin İs­tan­bul'a ayak bas­ma­sıy­la Sa­bi­ha Gök­çen Ha­va­li­ma­nı'nda yer ye­rin­den oy­na­dı.



Hol­lan­da­lı yıl­dı­zın pa­sa­port kon­tro­lü son­ra­sı ta­raf­ta­rın ya­nı­na git­me­siy­le coş­ku ta­van ya­par­ken bir ta­raf­ta­rın ka­la­ba­lı­ğın üze­rin­den ge­çe­rek ye­re düş­tü­ğü gö­rül­dü. Sos­yal med­ya­da "Uçan Hol­lan­da­lı'yı uçan ta­raf­tar kar­şı­la­dı" es­pri­le­ri ya­pıl­dı.

AİLESİ YALNIZ BIRAKMADI

Robin van Persie’ye Tunuslu eşi Bouchra ile çocukları Dina Layla, Shaqueel de eşlik etti. Yüzlerinden gülücükler eksik olmayan Persie ailesi yolculuk öncesi ve sonrası bol bol objektiflere poz verdi. Transferde büyük rolü olduğu belirtilen Bouchra van Persie yaklaşık 2 hafta önce de İstanbul’a gelmiş ve kent hakkında bilgi toplamıştı.


http://www.herkulhaber.net/spor/fenerbahcenin-bomba-transferi-robin-van-persie-istanbula-geldi/7204/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder