22 Temmuz 2015 Çarşamba

Mario Gomez transferi açıkladı!

"Beşiktaş'ın transfer listesinin 1 numarasında yer alan Mario Gomez, Paris Saint-Germain maçı sonrası konuştu. "


Beşiktaş'ın transfer listesinde 1 numara olan Mario Gomez, İtalyan basınına geleceğiyle ilgili açıklamalar yaptı.

Alman golcü, hazırlık kampıyla ilgili olarak PSG'ye 4-2 kaybettikleri maçın ardından; "Bu ilk maçımızdı. PSG'ye karşı maç yapmak kolay değil. İyi pres yapıp, baskı kuruyorlar ve top oynamamıza izin vermiyorlardı. Tekrar ediyorum, biz daha hazırlıkların başlangıcındayız. Hazırlık kampından sonra sonuçlara odaklanmaya başlarız. Yeni bir hocayla, yeni bir taktiksel dizilimle oynadık." ifadelerini kullandı.

Transferiyle ilgili konuşan Mario Gomez; "Ben her zaman basına karşı açık oldum. Benim hayatım, futbol kariyerimden daha fazlasını içeriyor. Şu an transfer için önemli bir aşamadayız, benim için en iyisinin ne olduğuna karar vermeliyim. Doğru koşullar sağlanırsa olabilir. Önümüzdeki haftalarda neler olacağını göreceğiz. Hayatım değişmeyecek ama belki futbolla ilgili kariyerim değişebilir. Fakat, şu an alınmış kesin bir karar yok." diyerek sözlerini noktaladı.


http://www.herkulhaber.net/spor/mario-gomez-transferi-acikladi/7645/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder