2 Aralık 2015 Çarşamba

Meral Akşener o ifadeyi yalanladı!

Olağanüstü kongre çağrısı yapan MHP'nin önemli isimlerinden Meral Akşener, partinin Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin kendisi için kullandığı ‘Fethullah Gülen Hakereti'nin siyasi figürü' ifadesini yalanladı. Hiçbir cemaatle irtibatının olmadığını söyleyen Akşener, "Olsaydı gururla söylerdim" dedi.
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, dünkü grup toplantısı sonrası parti içi muhalefetin olağanüstü kongre çağrılarını garip ifadelerle eleştirdi. 17 Kasım'daki grup toplantısında ‘olağanüstü kurultay' çağrılarının Saray projesi olduğunu söyleyen Bahçeli, dün ise yıllardır birlikte yürüdüğü dava arkadaşlarını, ‘Camia'nın siyasi figürü' olmakla itham etti. Gazetecilerin konuya ilişkin sorusu üzerine Bahçeli, “Bunların içinde birisi var ki -gelecekte hep beraber göreceğiz- Fethullah Gülen Hareketi'nin siyasi figürü olarak MHP'de görevlendirilme meselesidir. Bu da ne ona ne de başkasına fayda getirmez. Herkes aklını başına alsın.” dedi. Kamuoyunda söz konusu ismin önceki gün ‘olağanüstü kurultay' çağrısı yapan ve genel başkanlığa yeşil ışık yakan Meral Akşener olduğu konuşuldu. Akşener, Bahçeli'nin açıklamalarını Odatv'ye değerlendirdi. Şu ifadeleri kullandı: “Eğer Bahçeli beni kastettiyse yadırgadım. Herkes bilir ki; hiçbir Cemaat, tekke ve grupla ilişkim olmaz veya irademi 3. kişilere teslim etmem. Zaten Cemaat diye bir şey kalmadı, dağıldı. Ömrümde ilk kez 1997'de Tansu Çiller'in görevlendirmesiyle Amerika'ya gittim.  Ondan sonra bırakın Pensilvanya'yı, Washington'a da New York'a da gitmedim.”
İRTİBATIM OLSAYDI GURURLA SÖYLERDİM
Meral Akşener, Hürriyet'ten Ahmet Hakan'a da konuştu. Hakan'ın, "Siz Cemaat'in adayı mısınız?" sorusuna Akşener şu cevabı verdi: "Fethullah Gülen de dahil herhangi bir dini cemaat ya da tarikatla bir irtibatım yok. Olsaydı gururla söylerdim. Bunlar yalan ve iftira. Ayrıca benim için “ABD'ye gitti” falan deniyor. O ülkeye gitmiş de değilim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder