2 Aralık 2015 Çarşamba

AKP’li Başkan’dan itiraf niteliğinde bir açıklama geldi!

AK Parti'yle ilgili kamuda işe alımlarda torpil iddiaları tartışılırken, AK Parti Emet İlçe Başkanı Naci Özcan'dan itiraf niteliğinde bir açıklama geldi. Özcan, “Ben oğlumu işe almasaydım, bana Emet halkı, ‘Bu saf bu da işini beceremedi. Bundan bir şey olmaz' derdi” dedi.
Kütahya'da haftalık olarak yayımlanan ‘Kütahya aktüel' gazetesi, Özcan'la Emet'te görüşen bir gazeteciye dayandırdığı 26 Kasım tarihli manşet haberinde, “Ak Parti Emet ilçe başkanı Özcan bir kamu kurumuna yapılan işçi alımlarında, oğlu ve damadını işe aldırdığını açıkladı” denildi.
‘BANA SAF DERLERDİ'
Habere göre Özcan, oğlunu işe aldırmaması halinde Emet halkının kendisine, ‘Bu saf bu da işini beceremedi. Bundan bir şey olmaz' diyeceğini savundu.
‘CENABI ALLAH ONLARA BU İŞİ YAZMIŞ, BEN VESİLEYİM!'
Haberde, “Ben cumhurbaşkanı dahi olsam oğlum ile damadımı işe alamazdım. Cenab-ı Allah onlara bu işi yazmış, ben sadece vesile oldum. Artık bu konu gündemden çıkarılsın.” dediği aktarıldı. Habere göre Özcan, 1500 lira emekli maaşı aldığını söyledi ve bu paranın kendisine yetmediğini, bu madenle oğlunun maaşını da kendisi aldığını açıkladı. Bu para ile de Ankara'ya, Emet'e hizmet etmek için gittiğini savundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder