11 Mayıs 2015 Pazartesi

Sergen Yalçın’dan dobra sözler



Sivasspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın, 3-2 mağlup oldukları F.Bahçe maçı sonrası konuştu.
Diego ve Sneijder gibi isimlerin Türkiye liginin üzerinde olduğunu söyleyen Yalçın daha sonra espriyi patlattı: “Tabii benden iyi değiller” İşte Yalçın’ın sözleri:
– “Maçtan önce Emenike mi Webo mu oynasın” diye sorsanız ben Webo derdim. Emenike savunmamızı hiç öne çıkartmadı.
– Batuhan’ın driplinglerine şaşırdım. Acaba Fener’in stoperleri mi çok mu ağır diye düşündüm. 23 yaşında çocuk tabii ki gezecek. Antrenmana saatinde geliyor mu ona bakarım.
– Barcelona’da hocalık yapmak çok kolay. Orada hoca olsam kulübede sigaramı yakıp keyif yapardım.
– Sahadan çıkarken bazı oyuncular teknik direktörlerine hareket yapıyorlar. Bana yapsa bir futbolcunun elini kırarım.
– Beşiktaş’la görüşmem olmadı. Bana Beşiktaş için hazır mısın diye soruyorlar, tabii ki hazırım, hazır olmayacak ne var ki?
– Kuyt hiçbir zaman benim gözümde iyi futbolcu olmadı. Sadece koşuyor ekstra bir özelliği yok. Sow çok iyi oyuncu. Son 6 maçta 6 golü var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder