28 Mayıs 2015 Perşembe

Aziz Yıldırım şike davasında karar çıkana kadar devam edeceğini açıkladı


"Sarı-Lacivertli kulübün patronu, dün gazetelere kendisine yönelik verilen "Şimdi değilse ne zaman" başlıklı ilanın ölüm tehdidi içerdiğini söyledi."

"Belki bırakacaktım ama ilanı görünce kararım değişti, adayım" dedi. Ancak bir son tarih de vererek şike davasında mahkemeden karar çıktığı gün istifa edeceğini belirtti.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım daha önce kulübün resmi kanallarından duyurulan basın toplantısı için dün kameraların karşısına geçti. Başkanlığa yeniden aday olduğunu açıklayan Yıldırım, 7 Temmuz'daki şike davasında mahkemenin olumsuz bir karar vermesi halinde istifa edeceğini ve kulüp üyeliğinden çıkacağını duyurdu.

"ÖNCE İSİMLERİNİZİ YAZIN"

Yıldırım devam kararı almasında asıl etkenin dün bazı gazetelerde tam sayfa yer alan "Şimdi değilse ne zaman" başlıklı istifa çağrısı içeren imzasız ilan olduğunu söyledi. İlanın son paragrafında yer alan “Şanlı bir törenle, anlayışla ve iyi niyetle, ‘rıza’ ile ayrılmanın vakti geldi. Daha fazla riske girmeden hâlâ iyi bir anı varken, ‘hoşçakal’ deme vakti geldi” şeklindeki cümlenin kendisine yönelik bir tehdit içerdiğini ifade eden Yıldırım "Bugün belki bırakma yönünde bir düşüncem olacaktı. Ama o ilanı görünce kararım değişti, adayım. Beni tehdit ediyorlar; vururuz, öldürürüz diyorlar. Benim anladığım o. Tehditle adam gönderemezsiniz. 20 kişi toplanıp metin yazıyorlar, önce isimlerini yazacaklar" dedi.

CİMBOM'A ŞİKE GÖNDERMESİ

"Fenerbahçe'yi onların yönetebileceğini bilsem çekilirim" diyen Yıldırım şöyle devam etti:  Mahkeme bitince kongre kararı alacağım. 7-8 Temmuz gibi karar çıkacak. Uzarsa sonraki mahkeme yine kongre kararı alacağım. Amacım bu lekeyi temizlemek. Karar lehimize olsa bile bırakacağım. Dinlenmek istiyorum. Ben öyle 3 tane cibiliyetsize cevap vermem. Mahkeme sonrası bütün hesaplaşmaları Avrupa'da ve Türkiye'de yapacağız. Şike yapıldı diye hapse attılar, Bursa'da Yurdaşen Karahasan'ın (Galatasaray eski yöneticisi) Bursa kalecisine verdikleri yazılıyor 1990 tarihli gazetede. Biz bunları dile getirmedik."

"30 MİLYON DOLAR VERDİM"

Kulübün hisse senedi satmasına asla izin vermeyeceğini ifade eden Yıldırım "İsteseydik 50 milyon euro kulübü borca sokar şampiyon olurduk ama Fenerbahçe'nin yarını olmazdı. Galatasaray 13 sene şampiyon olamadı. 30 mil- yon dolar kendi cebimden para harcadım. Fenerbahçe'ye ömrümü hayatımı verdim. İsmail hocaya kefilim dedim evet kefilim. Şampiyonluk kaçtı, suçlu benim. Futbolculara hakaret ediyorlar. O çocuklar Rize'de kurşunlandı. Evinden çıkamayanlar bu gazeteler verdikleri paraları gelip kulübe versinler. Kimsenin adaylığını engellemiyorum" ifadelerini kullandı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder